Skip to content
  • Forside
  • Om Oswald
  • Privatlivspolitik
    • Nyhedsbrev
    • Personlige medlemmer
    • Klubmedlemmer
    • Hjemmeside
    • Quiz-deltager
    • Quiz-deltager – kontaktperson
    • E-mail korrespondance
    • Webinar-deltager
    • Kursusdeltager
  • Øvrigt
    • Nyhedsbrev
  • Kontakt

oswaldgolfrules.com

  • Artikler
  • Regelskolen
    • Grundskolen
      • 1) Teestedet
      • 2) Spilleorden
      • 3) Søgning
      • 4) Etikette
      • 5) Droppe
      • 6) Provisorisk bold
      • 7) Strafområder
      • 8) Flagstangen
      • 9) Uspillelig bold
      • 10) Løse naturgenstande
      • 11) Forhindringer
      • 12) Forkert sted
      • 13) Out of bounds
      • 14) Prøvesving
    • Overbygningen
      • 15) Køller
      • 16) Unormale baneforh.
      • 17) Forkert green
      • 18) Forkert bold
      • 19) Bunkere
      • 20) Øvelsesslag
      • 21) Bytte bold
      • 22) Slaget
      • 23) Green
      • 24) Rensning
      • 25) Bold i hvile flyttet
    • Regelprøven
  • Medlemsskab
  • Kurser
  • Regelaften
Kurser/ 23/09/202223/09/2022

Kursus klart til marts 2023!

Hej alle. Så er jeg klar med et nyt kursus! Jeg holder således kurset “Brush-up/Nye regler 2023” den 11. – […]

Kurser/ 03/02/202203/02/2022

Regelkurser i foråret 2022

Hej med dig! Så er det ved at være tid til at komme på regelkursus! Jeg udbyder to kurser dette […]

author-image

Hej!

Jeg hedder Brian Oswald og jeg er uddannet jurist - og spiller golf. Derfor har golfreglerne altid interesseret mig... måske lidt mere end de fleste golfspillere. Igennem de senere år har jeg gennem kurser, oplæg i golfklubber, regelbøger og på nettet forsøgt at gøre golfreglerne overskuelige. Her på siden kan du måske blive klogere på 'lovgivningen' og dermed få det endnu sjovere med golf ude på banen. God fornøjelse!

  • twitter
  • youtube
TILMELD DIG NYHEDSBREVET

Seneste indlæg

  • Pro fik en 83’er: Mistede fire bolde og fik seks strafslag!

    Pro fik en 83’er: Mistede fire bolde og fik seks strafslag!

    13/05/202313/05/2023
  • Tom Kim’s bold flytter sig efter groundning

    Tom Kim’s bold flytter sig efter groundning

    13/05/202313/05/2023
  • “Angav” sig selv efter en 62’er, og blev diskvalificeret!

    “Angav” sig selv efter en 62’er, og blev diskvalificeret!

    13/05/202317/05/2023

Logo

COPYRIGHT © 2022 OSWALDGOLFRULES.COM // wordpress // GRAFIKUMDIK

  • Dansk